Kevättä ja kesää

Hei kaikille,

Tunnen itseni laiskaksi, koska en ole saanut kirjoiteltua taas tänne pitkään aikaan. Anteeksi siitä. Olen kyllä touhunnut selkä vääränä koko ajan. Tyttönikin on ollut jatkuvasti kipeänä, joten se vie voimavarojani, myös koirani Luna oli kipeänä. Huolehtiminen toisten hyvinvoinnista vie paljon voimia.

Olen suorittanut kouluni harjoittelua omassa NY-yrityksessäni Beija-Flor NY:ssä. Olen onnellinen, että sain näin tehdä, koska tämä on se mitä haluan tehdä ja kokeilla, onko tämä minun juttuni tämä yritystoiminta. Vielä lisäksi se, että tyttöni on ollut kipeä niin olen voinut näinä sairaspäivinä ainakin joitakin tunteja suorittaa töitä kotona.

Tässä on nyt listattuna vain muutamia juttuja mitä olen tehnyt tänä aikana, kun olen viettänyt täällä hiljaiseloa.

Olen tehnyt tytölleni oman version Elsa-mekosta ja sitten lisäksi vielä kesän markkinakadulle karnevaalimekon. Molemmat omasta päästä. :)





























































Samaiselle markkinakadulle tein poikatanssijoille omat baterialiivit. Omilla kaavoilla myös nämä. Ovat erikokoisia.






















Tein lattarimekon ja koristelin sen. Ihan omilla kaavoilla.














Siivoiltiin äidin luona maalla aitta. Sieltä löytyi vanhoja koristeruusuja. Näitä tekokukkia. Otin ne talteen. Liimasin kuumaliimalla ne ruusuosat massapalloon ja siitä tuli kiva koriste parvekkeelle.



Äipälle ompelin pihakalusteisiin uudet penkin pehmusteet. Löytyi niin ihanaa kangasta alesta Eurokankaasta. :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Riikinkukko samba-asu